Dwujęzyczne Niepubliczne Przedszkole Warszawa Ursynów

O NAS

Nasze dwujęzyczne przedszkole kabaty Accademia Dei Piccoli narodziło się z wielkiej pasji do Włoch, kultury, atmosfery i klimatu, kuchni i Rzymu, w którym właściciele żyli wiele lat obserwując w tym czasie tajniki funkcjonowania włoskich przedszkoli opartych o metodę Reggio Emilia.

Chęć przeniesienia tego do Polski ziściła się we wrześniu 2017 roku, kiedy to Accademia Dei Piccoli została otwarta. W 2022 roku świętujemy nasze 5-lecie!

Do naszego królestwa zapraszamy wszystkie dzieci, które chcą spędzić swój okres przedszkolny w niezapomniany sposób, w wyjątkowym miejscu inspirowanym Włochami.

Przyjmujemy dzieci w wieku od 2 do 6 lat. Nasze przedszkole składa się z 3 grup wiekowych, które liczą maksymalnie 15 dzieci, które poprzez zabawę i zajęcia w języku polskim, włoskim i angielskim poznają otaczającą je rzeczywistość. Każdą grupę ma pod opieką 2 doświadczonych nauczycieli.
​​​​
Kładziemy szczególny nacisk na nawyki zdrowego odżywania się u dzieci, stąd nasze menu zostało opracowane przez doświadczonego dietetyka i odzwierciedla zdrową kuchnię śródziemnomorską, a wszystkie posiłki są przygotowywane na miejscu w naszej własnej kuchni, w oparciu o bardzo wysokiej jakości produkty włoskie i polskie.

Posiadamy własny, naturalny plac zabaw.

Ponadto współpracujemy z gronem wysoko wykwalifikowanych specjalistów: logopedą, fizjoterapeutą i psychologiem. Przedszkole posiada w pełni wyposażoną salę do Integracji Sensorycznej oraz do logopedii.

NASZA KADRA


Joanna Loranty - Dyrektor Metodyczny

Absolwentka edukacji początkowej z terapią pedagogiczną, zarządzania oświatą oraz Akademii Liderów Oświaty Szkoły Uczącej się. Posiada blisko 15-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Swoje zajęcia z dziećmi wzbogaca o metodę projektów badawczych, bajkoterapię, sztukę oraz trening umiejętności społecznych. W nauczaniu najważniejsze jest dla niej kreowanie postawy otwartości, gotowości wychodzenia poza schematy i wiary, że wszystko jest możliwe. Prywatnie miłośniczka teatru oraz wszelkich form twórczej aktywności i ekspresji.

Dominika Sołtys - Nauczyciel

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej oraz zarządzania oświatą. W pracy z Dziećmi zależy jej przede wszystkim na ich wszechstronnym rozwoju. Wspólne pokonywanie przeszkód oraz codzienne nabywanie nowych doświadczeń i umiejętności przez Dzieci dostarcza jej wiele satysfakcji. Czas wolny spędza aktywnie czym również chce zarazić najmłodsze pokolenia.

Paulina Mieczkowska - Pomoc nauczyciela

Absolwentka studiów pedagogicznych i psychologii na Uniwersytecie SWPS. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Brała udział w programie wymiany międzykulturowej w USA, gdzie przez dwa lata pracowała z dziećmi dwujęzycznymi w wieku przedszkolnym. W pracy z dziećmi stawia przede wszystkim na indywidualne podejście, a także „komunikację bez przemocy”. Stale poszerza swoje kompetencje w zakresie wspierania rozwoju dzieci, biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach. Prywatnie miłośniczka podróży i fotografii.

Ilenia Di Francesco - Nauczyciel języka włoskiego

Włoszka z krwi i kości. Absolwentka liceum artystycznego "G. Misticoni" w Pescarze. W trakcie studiów uczestniczyła w różnych stażach i szkoleniach, aby pracować z dziećmi. Współpracowała ze stowarzyszeniami kulturalnymi we Włoszech, organizując twórcze i kreatywne warsztaty dla dzieci.

Magdalena Kalinowska-Janusz - Nauczyciel języka angielskiego

Ukończyła Uniwersyteckie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego na UW, posiada certyfikat CAE stopień A, przez kilka lat mieszkała w krajach anglojęzycznych. Praca z dziećmi sprawia jej ogromną radość. W przyjaznej atmosferze wspiera rozwój dziecka od najmłodszych lat, pozytywnie je motywując i zachęcając do stawiania „pierwszych słów” w języku angielskim. Uczy poprzez immersję, TPR, ruch, zabawę, piosenki, gry, wiersze-rymowanki, scenki/teatrzyki, prace plastyczne.

Giorgia Scamporlino - Nauczyciel języka włoskiego

Włoszka. Pochodzi z Syrakuzy na Sycylii, ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, dużo pomysłów i jest kreatywna. Uwielbia pracę z dziećmi, daje ona jej wiele radości i satysfakcji.

Anna Zaręba-Szumowska - Logopeda

Absolwentka studiów logopedyczych na specjalizacji neurologopedia. Terapeuta integracji sensorycznej. Cechuje ją holistyczne podejście do przyczyn trudności logopedycznych i rozwojowych Dzieci. Oddaje się temu z wielką pasją, dlatego nieustannie poszerza swoje kompetencje, poprzez udział w kursach i szkoleniach, a praca to dla niej czysta przyjemność. Prywatnie prowadzi swoją stronę internetową poświęconą logopedii, integracji sensorycznej oraz zagadnieniom związanym z rozwojem Dziecka.

Maciek Rudecki - Szef kuchni

Kucharz z 9-letnim doświadczeniem z żywieniu zbiorowym. Z zamiłowania także dyplomowany dietetyk. Lubi szukać nowych ciekawostek kulinarnych, łączyć nowe smaki. Cechuje go kreatywność, pasja do gotowania i zaangażowanie w powierzone mi obowiązki, a przede wszystkim otwartość do ludzi i bardzo dobry kontakt z dziećmi.

Adrianna Organista - Psycholog

Absolwentka studiów psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz studiów podyplomowych z przygotowania psychologicznego w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego. Aktualnie w trakcie studiów z Integracji Sensorycznej. Trenerka Umiejętności Społecznych. Dodatkowo pracuje z dziećmi do lat 3. Do każdego dziecka i jego rodziny podchodzi indywidualnie. Wspierając dzieci najpierw poznaję ich potrzeby aby wsparcie było najefektywniejsze. Stale poszerza swoje kompetencje w zakresie diagnozy dzieci biorąc udział w licznych szkoleniach.

Joanna Garbaczewska-Paczuska - Fizjoterapeuta

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, fizjoterapeuta dziecięcy, certyfikowany terapeuta NDT-Bobath i Integracji Sensorycznej. Posiada tytuł magistra rehabilitacji ruchowej i specjalisty I stopnia. Pracuje z dziećmi ponad 20 lat.

×